streda 6. júla 2016

TOP 5 I Najnavštevovanejšie dovolenkové destinácie

Ahoj! Vítam ťa u môjho nového článku! A je tu druhý diel TOP 5, užite si článok :)


1. Chorvátsko

Je stredoeurópsky a stredomorský štát na brehu Jadranského mora. Nachádza sa v juhovýchodnej Európe, na Balkánskom polostrove, na brehu Jadranského mora a na mnohých ostrovoch v Jadranskom mori. Patria mu dve tretiny kamenistého pobrežia Jadranského mora (polostrov Istria a Dalmácia). Chorvátsko je veľmi obľúbená dovolenková destinácia pre nás Slovákov najmä vďaka tomu, že je pomerne blízko, a je aj oproti iným destináciám pomerne lacný. Väčšina Slovákov chodí do Chorvátska autom.

2. Taliansko

Taliansko - znova pomerne blízko, mnohé zájazdy pomerne lacné od mnohých cestovných kancelárií, úžasné jedlo a mnoho krásnych historických pamiatok ako napríklad koloseum v Ríme alebo šikmá veža v Pizze.

3. Grécko

Bavia vás staré báje o Daidalovi a Ikarovi alebo o mýtických bytostiach od Minotaura po Medúzu? Tak určite navštívte Grécko, máte tu mnohé krásne sochy a taktiež krásne historické pamiatky. Navýš aj krásne more, kde sa môžete opalovať a kúpať.

4. Turecko

Toto už je o niečom inom, dovolenky za 600e sú tu časté, avšak je tu krásne more, mnoho 5* hotelov a najmä krásne slnečno.

5. Anglicko

Síce tu nie je moc slnka, a ani teplo, ale je to veľmi obľúbená destinácia. Precvičíte si svoje znalosti angličtiny a popozeráte krásne pamiatky. Poveziete sa v známom anglickom autobuse a zavoláte pomocou známej búdky!


Dúfam, že sa vám tento článok páčil, že zanecháte komentár s nápadom na nové téma. A skoro by som zabudla: Užite si dovolenku!!

6 komentárov:

  1. Ja sa bohužiaľ na dovolenku tento rok nechystám, ale leto určite nestrávim medzi 4 stenami. :D Každopádne, hrozne by som chcela ísť do Grécka a Anglicka. Vlastne, všade.
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám to šťastie že na dovolenku pôjdem.Konečne moje prázdniny neskončia za počítačom.Moja obľúbena destinácia je chorvátsko ale tiež by som sa chcel pozrieť do Grécka.Každopádne super článok.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a ďakujem aj za nápad na tento článok :) Prajem krásne prežitie prázdnin :)

      Odstrániť
  3. Tešte sa ešte chcem vydať 3 články na tému dovolenka :)
    Dúfam, že sa vám budú páčiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau, už sa teším na nové články z oblasti tejto témi.

      Odstrániť