streda 27. júla 2016

Ako tvorím články | 2016

1. Nápad

  • Všetko to logicky začína nápadom. Ak ma napadne nejaký článok tak sa snažím čo najskôr vymyslieť názov a zapíšem si ho do zošitu. V zošite mám niekoľko stĺpcov rozdelených na názov, text, obrázky a dátum vydania. Takto keď mám chuť fotiť tak nafotím fotky aj na 3 články naraz. To isté s textom a pod..

2.Všetko si spísať

  • Hneď ako dostanem nápad tak sa snažím si ho čo najskôr ROZPÍSAŤ. Na pracovnej ploche počítača mám vytvorený priečinok BLOG. V ňom si takmer zakaždým vytvorím nový priečinok s názvom článku, do ktorého pridám zložky: Fotky, Text, Návrh. Návrh si celý rozpíšem pr:
    V tejto časti budem písať o hlavných znakoch plemena.
    (Fotka plemena z profilu)
    Blaa Blaa

3. Text

  • Väčšinou sa pustím do textu, ktorý píšem v Textovom dokumente. Všetok text potom skopírujem sem do blogu a tu sa začína upravovanie textu.
    Medzery v texte, zvýrazňovanie slov, font písma, kde bude fotka kde nie, nadpis a podobne. Toto všetko tvorí veľkú časť a pomerne náročnú pre mňa keďže som perfekcionista.

4.Fotky

  • Väčšinou potom podľa textu a návrhu sa snažím fotiť fotky. Fotky som neupravovala ale teraz sa snažím buď zosvetliť alebo stmaviť, sú to iba minimálne úpravy keďže osobne sa mi nepáčia filtry na fotkách. Fotky upravujem v Photofiltre.

5. Koniec

  • Následne keď si text a obrázky môžem odškrtnúť s tým, že ich mám za sebou vrátane celého článku, si do zošita napíšem dátum, ktorý sa mi tam bude najviac hodiť. Mohli ste si všimnúť, že Je zo mňa fotograf? býva väčšinou v nedeľu a ostatné články v Stredu.

1 komentár:

  1. Viem že ti to dá veľmi veľa práce.Mimochodom nádherné upravený blog.PS:Prepáč keď som ťa vyrušoval ny skypu pri písaní blogy.Každopádne pekný članok:)

    OdpovedaťOdstrániť