nedeľa 17. júla 2016

Moje začiatky

Ahoj! Vítam ťa u môjho nového článku! Dnes to bude krátky príbeh o tom ako som začínala s blogovaním. Príjemné čítanie.



Všetko to začalo tým, že som sa ako 6 ročná prihlásila na portál www.Rexik.sk. Tam bolo Emo obdobie a obdobie vytvárania stránok  pomocou www.e-stranky.sk s prvou stránkou mi pomohla staršia sestra, ktorá sa počítačom rozumela keďže sama mala pár blogov. 




Celkovo ona mi robila celý ten čas takého sprievodcu a učila ma ako na to. Na e-stránkach som si vytvorila každú chvíľu nový účet, keďže ten predošlý nebol populárny. Väčšinou to boli úplné hlúposti, buď som tam pridávala obrázky rôzne alebo registračné formuláre ktoré boli úplne o ničom. 



Ďalej sa môžeme presunúť o level naviac, tvorila som pomocou www.webnode.sk /.cz zase to boli hlúposti ale dokonca som vytvorila blog našej triede. Presunula som sa tam lebo som išla s módou. Začalo to byť "cool" na Rexíku tak snáď nebudem ešte stále na tých nudných a neprofesionálnych e-stránkach. Samozrejme to berte ako vtip.



Potom keď som si spomenula, že moja sestra robila blogy na blog.cz tak prečo nie? Tak som ju poprosila o menší manuál a + ma naučila ako na základy vo PhotoFiltre v ktorom pracujem do dnes. Prvý blog na blog.cz som mala v 8 rokoch a volal sa nejak slugo.blog.cz? Neviem či ešte existuje.
A po 3 rokoch menenia blogov na blog.cz som sa odhodlala vytvoriť si blog a blogger.com a TADÁÁ som tu.




Dúfam, že sa ti tento článok páčil, že zanecháš komentár, prípadne svoj blog , na ktorý sa veľmi rada pozriem, majte sa krásne. Ahoj!

4 komentáre:

  1. Pekný článok :) Tvoj design blogu je cute :3 :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, avšak tvoj design sa mi páči viac

      Odstrániť
  2. Nádherný blog vydiet že ti to dalo veľa úsilia.Každopádne nádherný článok ako vždy:)

    OdpovedaťOdstrániť