nedeľa 10. júla 2016

Je zo mňa fotograf? I Západ slnka

Ahoj! Vítam vás u môjho nového článku! Dnes to bude znova zo série "Je zo mňa fotograf" a dnes to bude z toho ako som fotila západ slnka na poli. Keďže mi slnko svietilo rovno do očí, nevidela som dobre na displej takže asi z tridsiatich fotiek mám normálnejších iba 6. No nenaštvalo by vás to? Mňa to úprimne nahnevalo veľmi ale stane sa.. Možno vám raz dám aj druhú časť kde už bude viac fotiek a dúfam, že aj viac podarených. Pustme sa do článku..



Zamýšľali ste sa niekedy nad tým ako vznikajú tieto fotografie? Sú plánované alebo sa proste iba tak zoberiem s foťákom a idem niečo nafotiť?


Ako ktoré, niektoré sú plánované ako napríklad toto pole ale vtáci v minulej časti boli neplánovaný, ani som ich pôvodne nechcela dať na blog. Boli totiž fotené veľmi dlhšie pred tým než som začala písať článok.


Táto séria vznikla celkom náhodou, keď som si spomenula, že som dlho nič nepridala na blog a že som chcela pôvodne tento blog zasvätiť fotkám čo fotím, pretože ja hrozne rada fotím, zbožňujem to.



Nabudúci týždeň sa chystám s rodičmi na dovolenku takže sa tešte na článok s príbehmi, fotkami a možno aj menším prekvapením avšak nič nesľubujem.



Chystáme sa na Moravu a veľmi sa teším, pretože milujem Moravu cítim sa tam častokrát lepšie ako na Slovensku. Je tam nádherná príroda a milý ľudia.



Dúfam, že sa vám tento článok páčil, určite mi odporučte tému, na ktorú by ste chceli počuť môj názor alebo by ste chceli vidieť fotografie.
Majte sa, Smejte sa, Usmievajte sa.






2 komentáre:

  1. Nádherny článok ako vždy.Veľmi pekné fotografie, dokonca ma prekvapilo že na tú druhú fotku si spomínam rastú tam najmä Píúcniky ktoré využijeme najmä na čaj tiež tam chodeivame.Každopádne si užite dovolenku.Ahoj:)

    OdpovedaťOdstrániť