nedeľa 3. júla 2016

Nová kapitola môjho života

Ahoj! Vítam ťa u môjho nového článku. Preskočme moje ospravedlňovanie za neaktivitu a rovno poďme na článok!



Začala by som tým ako sa to všetko zomlelo, takže to čo nazývam "NOVOU KAPITOLOU", sa dozviete v priebehu príbehu. 
Bol obyčajný piatok, moja mamička ma vyzdvihla zo školy a povedala mi, že ma pre mňa prekvapenie a že pôjdeme k sestre. Aby ste mali predstavu v piatok mi končí škola o pol jednej a prekvapenie nastalo o pol deviatej. Medzi týmto časom boli také tie typické vydieračky - urob toto, inak nič nedostaneš, toto, tamto, hento, bla bla bla... Takže som musela splniť pár prianí mojej maminky a sestry. Prekvapenie som mala dostať o 18, potom o pol hodinu neskor , o 19.... Myslím, že si to dokážete predstaviť. 


A toto predstavenie bol ARTIE!


Zoznámte sa s Artiem, Máme ho od známej takže nemá PP a máme ho zdarma. Ako vidíte je ryšaví a na jednej packe má znamienko. Mačiatko som chcela už od leta 2015 a dnes je 3.7.2016 a je to presne mesiac čo som BUBINKA dostala.

8 komentárov:

  1. Veľmi pekný článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Óóó, ten je nádherný! Kočičku bych taky chtěla, jen bohužel ji mít nemohu. :c

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to mi je ľúto, že ju nemôžeš mať :(

      Odstrániť
  3. Jé, to je od mamky hezké :) Mám moc ráda překvapení a takové by se mi také líbilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Je, veľmi jej za to Ďakujem, ja moc prekvapenia a zmeny nemusím ale toto bolo skutočne jedno z tých najlepších!

      Odstrániť