štvrtok 31. decembra 2015

Môj rok | 2015

Ahojte ;3
Keďže je už ten koniec tohto roku, chcela som si pospomínať na pár krásnych a úžasných momentov z roku 2015, ktoré by som chcela prežiť znova. Playlist roka 2015:
Kniseme sa , Tezky Vahy , On je len moj kamarat , Sweet Chilli , a este Budulinek a.k.a. Galantni Jelen ale je to vulgarne (pustali sme si potial, pokial nezacal nadavat) ... tak to vám sem radšej nebudem dávať :) Googlite na vlastné riziko


Na Januári mi neprišlo nič zvláštne, je to asi preto, že si z neho nič nepamätám. Februári som mala meniny. A v marci sa to všetko začalo. So školou sme začali chodiť na futbalové zápasy medzi školami v našom meste. Tam som zažila nezabudnuteľné chvíle s Momou, Elmom, Šéfisom, Maggie, Stellinkou, Samym a takto by som mohla menovať... Chcem len povedať jedno veľké ďakujem, za tieto chvíle. Raz v júny (myslím) som mala ísť po takomto zápase k Emke. Bolo to prvý krát čo som bola u nejakej kamarátky + sme sa od štadiónu trepali pešo cez celé mesto k nej ... Bolo to úžasné! Doma sme si pripravili nepečenú piškótovú tortu a šťavnaté mäsko (v skutočnosti bolo nedorobené). Po jedle sme sa chvíľku ešte rozprávali a zase sa trepali cez mesto do Auparku, kde sme kúpili pár vecí na jej oslavu keďže má narodeniny v júly. 


(Boli sme u Emky, sedeli sme na fontánke blízko jej domu a mlsali chrumky, ktoré nám potom popadali do fontány :D)


V Apríli som oslávila moje 11. narodeniny konkrétne 10. apríla . Tortičku mi robila moja milovaná mamička. Pozorne si všimnite to že mám štrbiny (ameno, že to dorástlo... vyzerať takto :D)
A v ten deň som bola chorá takže preto tá mikina. Maminka ma hneď ako odbila polnoc, prekvapila takouto "predtortičkou" s fidorkou a číslom 1. Veľmi pekne Ďakujem mami! (Všimnite si Pacíka/psíka, ako sa pozerá priamo do foťáku :D). Keďže som sa narodila v apríli tak tam bol ešte taký ten čokoládový zajačik s čokoládovými vajíčkami. 




Vlastne, už od júla som nevidela ani Maggie ani Stellku, je to preto, že prestúpili. Chýbate mi baby.. Šťastie, že existuje ten skype. a my sa môžme znova vidieť a počuť. V júly som bola na zlatých stuhách.. Kde som sa troška hrala s foťáčikom a nafotila som "profesionálne" fotky. Zlaté Stuhy je akcia kde sú vystavené veterány. Nabudúci rok tam budeme mať autičko tiež.. ;3 Potom vám to všetko pofotím a zdokumentujem.

August! To bol asi najlepší mesiac v tomto roku! Užila najlepšie chvíle s rodinkou. So sestrou, tatinkom, maminkou a Pacíkom (naším psíkom) sme sa vybrali na Čachtický hrad, cez cestu( išli sme k rázcestiu kde boli 3 cesty)  ktorú som vybrala ja. Avšak boli tam značky ktoré som nepoznala, no keďže boli cestou, k tomu rázcestiu myslela som si, že pôjdeme správe. Nie. Moja milovaná sestrička nám, až hore povie, že to boli horolezecké značky, ale , že by sme jej neverili. *HLASNÝ FACEPLAM* O týždeň na to sme išli na hrad Devín, kam som išla len ja, maminka a sestra. Išli sme tam výletnou loďou. Popravde, chcela som vám to celé zdokumentovať no vo vlaku nebola wifi :(. Ráno sme s maminkou išli na vlak, zo stanice nás zobrala sestra do McDonaldu na nejakú kávu/ pre mňa niečo iné (ja som si dala Ľadovú vášeň, myslím, fakt neviem :/ obrázky nájdete na mojom instagrame) . Potom sme si šli vyzdvihnúť lístky na loď a už len čakali na to, kedy nám do nej otvoria prístup. Bol to úžasný pocit na nej sa viesť, keďže to bola moja prvá loď (výletná) na ktorej som sa kedy viezla. 
Na hrade boli nejaké kozy, ktoré som si chcela adpotovať (bolo zatrhnuté), všetky fotešky máte na mojom instagrame, tu linky na ne:
Ľadová vášeň
Výletná loď
Výhľad z hradu
Kozy


September.. Môj obľúbený mesiac, áno, preto lebo začína byť škola a nie sú 40° horúčavy... Spoznala som sa s 2 novými chalanmi. Jedného presadila učiteľka ku mne a druhého k Mome. Začala som sa viac baviť so Šimonmi a s Pánkom :D (ja viem, prezývky 4ever, ale aj tak, načo vám budú ich mená?) a s chalanmi začala hrozne lomcovať puberta. :D Jáj, to sú krypli :) Koncom októbra mi odišla sestrička na univerzitu do Durhamu. Natáčal sa tam napríklad Harry Potter :) .

Októbrik, to bol mesiac,ktorý sme sa konečne začali učiť, a mali sme možnosť spoznať učiteľky. V novembri, to bol dĺhy mesiačik,.. Konečne je december, no podľa počasia september (vonku počasie na tričko s krátkymi rukávmi ale..) žiaden sniežik nič.. ani Vianoce som si neuvedomila, že už sú za nami... Ten čas letí ako blázon! A myslím, že to bolo 14, sme mali so sestrou autonehodu ale k tomu sa viac nebudem vyjadrovať.. (Nikomu sa nič nestalo)


(Tak a tu máte mňa, prosím nekomentujte ako vyzerám ďakujem)
Pekný rok 2016 
Fotky zo Silvestra: 


Nakoniec len pozrite si toto ale odporúčam zvýšiť hlasitosť je to veľmi tiché :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára