nedeľa 27. decembra 2015

Čo som dostala na Vianoce?

Ahojte! Po veľmi dlhej dobe prichádzam s novým článkom. Pravdepodobne ste si už prečítali že pôjde o to čo som dostala na Vianoce. Nechcem sa tu ničím vychvaľovať, len mi prišlo fajn, napísať článok na tento tak obľúbený formát. Moje darčeky som rozdelila do troch kategórií. Do prvej zaraďujem oblečenie, do druhej plyšové hračky, a do tretej školu. Začala by som tým čoho je najviac.

Oblečenie

Svetre
Na tohto ročné Vianoce sa  mi konečne splnil môj dlhoročný sen, dostala som Vianočné svetre a to rovno dva! Na prvom svetri môžeme vidieť tučniaka. Za tučniakom je nejaký vzor ktorý sa mi veľmi páči. Rovnako ako tá krikľavá oranžová spolu s touto krásne modrou farbou! Na chrbáte je celý čierny, a to je asi to, čo sa mi na tomto svetri páči najviac! 




Druhý sveter vyzerá takto, je celý červený alebo bordový ako chcete. Najviac sa mi na ňom páči srnka, stojaca na snehu a padajúce vločky po celom svetri!



Kravata
Pravdepodobne Ježiško vedel, že už dlhšie túžim po kravate. Preto mi priniesol túto so sobmi. Sobov mám veľmi rada a aj preto som sa jej tak veľmi potešila! 


Sukňa
Tento kúsok  ma potešil rovnako ako tie dva vianočné svetre. Má veľmi krásny strih a farbu! Takú sukňu som si dlho priala no myslela som si (keďže neviem nosiť sukne), že by sa mi nehodila, ako väčšina sukní. 



Tričko
Keďže rovnako ako sobov milujem aj sovy, a Ježiško to vedel, daroval mi toto biele tričko so sovou. Je mi trocha väčšie , ale myslím si, že do neho čo chvíľu dorastiem (aj preto že sú Vianočné sviatky, ak viete čo tým myslím).



Overal
Tento overal som osobne ešte neskúšala, možno mi bude o trocha väčší, ale možno že nie.. Je takýto sivý s bielymi srdiečkami. Je bez kapucne. Nie je na spôsob dupačiek ako iné overaly.



Pylšáci

Prívesok tučniačika 
Na tohto ročné vianoce som dostala tento rozkošný prívesok tučniaka. Pravdepodobne si ho zavesím na kľúče, nech ich nestratím.



Sobík
Tento sobík je úplne úžasný plyšák, má červený nos, takže je to Rudolf no i tak som ho pomenovala podla jednej rozprávky - Niko.


Škola

Peračník
Tento peračník som už raz držala v ruke, no teda aspoň takto vyzeral, no bol z horšieho materiálu a o chvíľu by som ho mohla zahodiť. Tento peračník, je omnoho lepšie ušitý a je z lepšej látky. 


Ruksak
Tento ruksak má dva vačky, jeden v predu, ten je menší a ten zadný je omnoho väčší. Zmestí sa mi do neho aj notebook. Je od lenova.


Počítač
Už vám možno mohlo dojsť, že keď hovorím o notebooku a mám ruksak od lenova, pravdepodobne som dostala aj nový notebook. Správne ! Je to tak! Mám nový notebook lenovo G50. Do počítačov sa moc nevyznám takže si parametre vyhľadajte. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára