nedeľa 17. apríla 2016

Denník | Moje narodeniny, sestra, neaktivita, škola?

Ahojte! Vitajte späť na mojom blogu! Určite, tí čo pravidelne čítate môj blog, ste si všimli moju NEAKTIVITU. Áno znovu.. Asi sa nestane, že by som mala pravidelne vydávané články. Ale pokúsim sa to napraviť. Tento krát na to skutočne vôbec nebola chuť, inšpirácia. Venovala som sa kamarátom, rodine. Tak si to poďme zhrnúť. PIESEŇ



Dňa 16.3. priletela po 3 mesiacoch moja sestra, ktorá študuje na vysokej škole v Británií. Snažila som si užiť chvíle s ňou, kým je tu, kým neodcestuje. Pred tým než prišla som mala pripravené 3 články. (Jeden z nich som už vydala - 7 otázok na moje produkty na pery. S ním som sa veľmi vyhrala, a veľmi dlho trvalo kým som to všetko pripravila. Fotky, upravenie, otázky.. Ďalší z nich som omylom vymazala, keď som zmazávala koncepty a tretí som mala písať počas toho ako tu je na tablete no stala sa menšia technická chyba a už tablet nemám.)

Počas toho ako tu sestra bola, sme boli navštíviť vzdialenú rodinu aj rodinu nie tak vzdialenú. S maminkou a inou sestrou sme boli na koncerte Lucií Bílej v Bratislave, žiaľ nemám žiadne zábery, nič, čo by som vám mohla poskytnúť. Koncert sa konal 9.4. a cestou domov, keď odbila polnoc nastal deň mojich narodenín. Narodeniny boli úžasné, ďakujem všetkým, rodine i kamarátom za darčeky, gratulácie.. A keďže moja milovaná maminka vie, že milujem Mickey Mouse, upiekla mi tortu s hlavou Mickey Mouse. Bola mi ľúto ju zjesť, ale tá chuť bola neprekonateľná. 




Posledný dôvod mojej neaktivity bol ten, že som sa jednoducho zhoršila v škole. Bola som zvyknutá na 1-2 ktorých počet bol väčšinou vyrovnaný. Teraz dostávam 2, a občas sa tam ocitne aj 3. A to v poslednej dobe často. 1 som dostala ani nepamätám.  Často krát moji spolužiaci, ktorí mávajú 3-4 (nie všetci) dostávajú o 2 stupne lepšie známky. Áno viem. Znie to ako blbý dôvod ale pre mňa je asi jeden z najväčších dôvodov neaktivity. Na polroku som nemala na vysvedčení ani jednu 2 a tento rok ich bude minimálne 5. Keby som sa lepšie učila, možno by som mala samé, a ak by som to dotiahla až do 9. ročníka, nemusela by som písať príjmačky.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára